Mer än en månad sen

Bilder från nyåret 2016, det blev inga bilder med systemkameran detta nyår
 
Haha hoppsan, det är mer än en månad sen jag skrev här på bloggen att jag nog skulle hitta inspon till att börja fota med min kära systemkamera igen, men inget hände, något annat har kommit ivägen. Det har varit mycket både privat och på jobbet, men nu har jag som nyårslöfte att jag måste börja säga nej, sätta ner foten när det inte är okej osv. och jag hoppas att det kommer gå bra då jag måste börja göra det oftare nu.
 
Jag hade både bra och dåliga upplevelser eller vad man ska säga under 2016, så jag kan inte direkt säga att förra året var sjukt jäkla dåligt eller superbra, det var både och helt enkelt. Och jag ska försöka göra detta år mycket bättre, mer bra saker och så gärna mycket mindre dåliga. Och jag ska verkligen försöka fota så mycket jag kan, för jag tycker ju det är roligt, och också visa upp gamla bilder som jag är nöjd med, och jag ska försöka fixa ett inlägg per dag, det är något i alla fall ;)
 
Amanda:

Kul att du är tillbaka! :)

Svar: Åh vad roligt att du tycker det ^^
Malin Thorell

2017-01-05 @ 20:26:16 // URL: http://amandalarsson.nu
Heléna:

Härliga bilder! Roligt att du är tillbaka :D God fortsättning och jag hoppas du får ett riktigt fint 2017! Kram <3

Svar: Tack så mycket! Vad kul att du tycker det ^^ Ja detsamma :D
Malin Thorell

2017-01-05 @ 22:30:21 // URL: http://helna.blogg.se
Louise:

Så fina bilder! :)

2017-01-06 @ 12:19:43 // URL: http://louiseamanda.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
· Se till att läsa inläggen innan ni kommenterar, annars tas kommentaren bort eller så kommer jag svara på tal!
· Jag fotograferar med en Nikon D3100 och min iPhone 5S
· Min bloggdesign är gjord av STUDIO JOHANNAEWA

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: